En helt vanlig onsdag i september

Jag hade i princip ett inlägg klart hit. Men så föll det sig så att jag inte kunde skriva det... 
 
När jag och Louise var på Kupolen för... en månad sen? så såg jag en väska som jag först ville köpa, sen blev jag snål och köpte den inte. Nu hade jag äntligen bestämt mig för att köpa den ändå. Gick in på Åhléns och såklart hade de inte den här i stan. Irriterande. Nu får jag helt enkelt vänta ett tag till...
 
Fixade även ett annat ärende på stan. (Höhö.)
 
Sen hade jag en känsla av att det var något mer jag skulle fixa men kom inte på vad. Halvvägs hem slog det mig vad det var. Hämta ut tågbiljetterna. Aja, än finns två veckor av tid!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0