Update

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen på senaste tiden. Jag har helt enkelt haft annat för mig... I helgen som var hälsade jag på Louise i Västerås. Lite bilder därifrån kommer nog upp senare ikväll! Jag har även lite mer höstbilder att visa, förhoppningsvis blir det också idag eller i alla fall inom de närmsta dagarna.
 
Jag har även börjat fundera lite på nu header till bloggen. Har ju haft denna i tvåår eller nåt nu. Jag har lite idéer, så får se om det blir nåt av det inom den närmsta tiden.
 
Idag har jag bokat en visning i Falu Gruva. Jag och Marcus ska dit den 1 november. Kommer bli superbra! Det var längesen jag var där så ska bli kul! :)
 
Bild från www.varldsarvetfalun.se

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det ska bli asöm! Finns dock en del filmer jag inte ska se innan dess, t.ex. Instängd 1 och 2. De båda som handlar om läskigheter i grottor och gruvor ser jag inte om innan vår expedition. :p

2013-10-23 @ 18:07:24
Postat av: mor

Kan nog vara bra, man vet ju aldrig vad som väntar. Lite Dala-kulltur är inte helt fel iaf :)

2013-10-27 @ 17:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0