Onsdag

Nu till helgen var det tänkt att jag skulle ha åkt till Denise på fredag och sen sovit där till lördag och att vi skulle ut och fota på lördag. Jag hade sen tänkt åka till Louise på lördag eftermiddag/kväll.
 
Nu fick inte Denise ledigt från jobbet på fredag kväll så jag ska åka till Louise i Västerås redan på fredag eftremiddag. På kvällen ska vi gå på nån Comedy Night på kåren. På lördagen blir det antagligen fest. Haha, deras fester verkar vara lite halvt galna, men blir nog bra. Ska blir skoj och komma dit i alla fall! :)
 
Jag satt nyss och kollade på lite lägenheter. Fanns en fin i Marnäs (med walk-in-closet!!!), men jag är lite kluven till att bo i Marnäs. Fel sida av stan liksom...
 
Såg förresten en domherre utanför fönstret på jobbet idag. Coolt.
 
Ikväll blir det lite Step-träning! :)
 
Haha, helt random inlägg x)
 
Liten del av min lägenhet i Karlstad :)
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Marnäs är fint (har ju jobbat mycket där så det är typ det område i Ludvika jag kan bäst förutom golan) men det bor ju mest pensionärer och förtidspensionärer där :O

2013-10-16 @ 21:15:37
Postat av: mor

Hihi, hur kul är det att bo med alla pensionärer. Förstår dina funderingar Malin.

2013-10-21 @ 20:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0