Oktober och jag håller din hand för hårt

Sitter och lyssnar på en massa bra musik och läser ikapp bloggar sen vi var borta. Idag har jag äntligen packat upp färdigt. Va? Sa nån SEG? Nejdå... ;) Jag har dessutom lagt undan alla sommarklänningar och shorts och lite annat smått och gott och tagit fram alla stickade tröjor och andra varma kläder. GÖTT! Har kommit på en sak. Kan inte köpa fler varma gosiga stickade kläder. Min garderob är FULL! :(
 
Igår var jag på step. Det var nytt pass och det var så himla roligt! Ville bara dit igen direkt och köra en gång till! Längesen jag kände så. Jag var även ute och fotade lite höstbilder igår bakom kyrkan och vid Roths äng. Kommer upp snart!
 
En liten kentreferens i rubriken också. I miss you guys...
 
Saknar min älskling också. Men tåg är bokat hit för honom nu!! :D ♥
 
Saknar denna toksyster också. Som kommer hem nästa helg! :D ♥
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Tåg är bokat för mig, hehe, det låter som ett privattåg blott för mig.

Svar: Är det inte det då? :O ;)
None None

2013-10-06 @ 19:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0