Helgen

Jag hade en väldigt bra helg.
 
Det började med att jag på fredagen sprang två varv (!) på elljusspåret på Högberget. Det var väldigt vackert med alla gula löv! Jag hade först tänkt ta ett varv, men det gick så himla bra så jag tog ett extra av bara farten :)
 
När jag kom hem hade Louise kommit hem också! Woho, typ! :D På kvällen var farmor hemma hos oss och åt och vi avslutade kvällen tillsammans med lite spel. Jag skjutsade hem farmor och sen kollade vi på fotbollen, som alla andra svenskar antar jag.
 
På lördagen åkte vi till Borlänge på förmiddagen. Vi shoppade loss på Kupolen och fikade. Sen åkte vi till Mio och kollade på soffa till tv-rummet. Älskar att gå på möbelvaruhus! Sen åt vi lunch inne i stan.
 
Efter maten drog vi vidare genom ett fantastiskt höstgult Dalarna. Åååhhh.......... Till Leksand. Där tillbringade vi tiden på Tegera Arena där Leksand mötte Skellefteå. Väldigt bra match och så bra som Leksand spelade de två sista perioderna (speciellt den tredje), så borde det verkligen blivit mål. Men Skellefteå vann med 1-3 i öppen kasse... Vägen hem var seeeg. Det tog en halvtimme innan vi var ute från parkeringen och en hel timme till Insjön som ligger typ jättenära i vanliga fall... När vi kom hem satte jag mig i soffan och höll på att somna.
 
När vi hade ätit middag åkte jag och Louise till Lisa. Då blev jag pigg igen för de hade köpt godis. Umgick och snackade strunt med Louise, Lisa, Adam och Ajje (som jag inte träffat på hur länge som helst. Funderade lite på när det var... Kom fram till att vi möttes och snackade lite utanför Systemet några dagar innan nyårsafton förra året... Tror det var senaste gången. :O). Det var väldigt najs i alla fall :)
 
På söndagen gjorde vi inte så mycket. Jag var ute och fotade lite, spelade lite spel och så. Gött!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0