Lista

Lånar en liten lista från Oprofessionell.
 
Hallå! Vad gör du?
Jag gör den här listan... Haha närå, jag har nyss ätit, innan dess läste jag lite bloggar och kollade på tågbiljetter som jag snart ska beställa.
 
Hur ser du ut just nu?
Tjusigt värre.
 
Vad är det bästa med tisdagar?
Tisdagar är ju allmänt jobbiga. Det bästa med den här tisdagen är att jag fått ledigt 29 november och ska köpa tågbiljetter till Hässleholm till den helgen!
 
Nämn tre saker du längtar till.

Lördag: Då ska jag med mamma, pappa och farmor till Västerås och hälsa på syster yster, äta på restaurang och sånt mysigt :)
Första advent: Dels för advent är mysigt och dels för att jag är i Skåne då!
13 december: Jag och Louise ska på Håkan Hellström i Falun!
 
Nämn tre saker du oroar dig över.

Ärligt talat känner jag mig just för tillfället inte så oroad. Men det är klart att framtiden och vad vi människor gör med/av den är ju alltid lite skrämmande...
 
Vad önskar du dig?
Läste nyss på Nevnariens blogg om kameraväskor. Denna är ju helt klart snygg! 
 
Vad ska du göra i helgen?
Jag ska som sagt till Västerås. I övrigt ska jag göra tacopaj (!!!) på fredag, skulle behöva dra över mitt rum med en dammtrasa och bara ta det lugnt.
 
Något råd till alla där ute?
Svårt det där med råd. Men att tro på sig själv är väl alltid bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0