Vila I Frid, Peace & Love

Jaha. På lunchen idag läste man på text-tv att världens bästa, och Sveriges största festival gått i konkurs... Mina tre festivaler har helt enkelt varit bäst (har varit där de tre senaste åren). Massor med fina minnen ♥
 
2010
 
Väntar på insläpp
 
 
Lasse Lindh
 
 
 
 
Melissa Horn
 
Louise, Hanna, Lisa
 
KOTTEN!!!!!
 
Louise, Hanna, jag
 
Väntar på Kent
 
 
Min första Kentkonsert
 
 
 
Den vita hatten!!!
 
Svalor ♥
 
 
2011
 
Marigold
 
Lykke Li
 
Var med Lisa och Hanna. Vi blev kallade "Coola hattgänget" av nån random kille :D
 
Maggiokonserten kan beskrivas med två ord: FOLK och VARMT
 
Min arm (Y)
 
Väntar på The Ark
 
Ola Salo i spetsen
 
Alla konserter är inte jättebra... ;)
 
Bob Dylan
 
Väntar på Håkan
 
Håkan x2
 
2012
 
Ingen kan väl inte se vem det är... ;)
 
Lasse Winnerbäck
 
Regina Spektor
 
Markus Krunegård
 
Väntar på Kent. Sen började det ju regna... Haha
 
 
Fred å Kärlek! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

I tisdags, en vecka sedan, ställde mitt SiESTA in. I dag, tisdagen efter, ställde ditt Peace & Love in. Får se vilken festival som drabbas av festivaldöden nästa tisdag. :O

2013-05-28 @ 21:38:31
Postat av: Anonym

och vi hann aldrig dit, trots att vi pratat om det i flera år(:

2013-06-01 @ 21:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0