Hänt sedan sist

Sedan sist jag skrev har det hänt massor med grejer. 
 
Har bowlat, fikat och haft filmkväll med Louise, Lisa och Adam.
 
Fika på Engel (såklart).
 
Massor med godis i fruktskålen (!)
 
Jag och Louise var på "föreläsning" med Martina Haag på biblioteket.
 
 
 
 
Jag och Denise har varit i den stora hufvudstaden. Ett par mobilbilder här, fler "riktiga" bilder och om vad vi gjorde senare!
 
Åt middag på Jensens :)
 
Typ god efterrätt!
 
På hostellet där vi bodde, som faktiskt var över förväntan :)
 
Bussterminalen på stationen

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag minns inte bussterminalen som sååå stor! :O

2013-05-01 @ 22:08:50
Postat av: Marcus

Stor = höjden, taket o.s.v.

2013-05-01 @ 22:09:20
Postat av: Malin

Och bilden är tagen från övervåningen ;)

2013-05-03 @ 18:03:01
Postat av: mor

Heja heja snart dags för blodomloppet:)

2013-05-12 @ 10:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0