Stockholm, Hässleholm och jobb

Resa till Stockholm, plus boende, 27-28 april är bokad för mig och Denise :) Hoppas på bra väder för vi ska fota och gå på fotografiska. Sen hoppas vi att körsbärsträden blommar i Kungsträdgården! :)
 
Idag har jag även köpt tågbiljetter till Hässleholm. Åker ner över Kristi Himmelfärd, då det är extra ledigt. Så blir långhelg där, onsdag till söndag :)
 
Och helgen mellan Stockholm och Skåne, blir det huvudstaden igen. Med familjen och hockey-VM. Sverige-Tjeckien! Det händer mycket då, hehe. Kommer knappt vara hemma på tre veckor :P
 
Idag på jobbet fick jag gå iväg till en kund och lämna lite pärmar och begära några papper som saknades. Det känns bra :)
 
Nu ska jag lägga mig!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Kristi Himmelfärd blir till Kristi Skånefärd! :D

2013-03-28 @ 16:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0