Leksand

I lördags var en himla bra dag!
 
Efter att vi vaknat rotade jag fram solglasögonen för första gången 2013 och min leksandshalsduk, sen satte jag och Louise oss i bilen och körde till Borlänge och Kupolen. Shoppade lite, åt lunch och sen åkte vi upp mot Leksand. På vägen dit mötte vi alla sportlovsfirare på väghem från fjällen. Värsta karavanen. 70 % med takbox, kan inte ha varit några andra... ;) Vi hade tänkt stanna på Leksandsbrödsfabriken och köpa lite bröd, som de storkonsumenter vi är, men de stängde butiken klockan tre och vi åkte förbi 14.57 ^^
 
I Leksand åkte vi till Tegera Arena. Vi såg Leksand mot Malmö. Började inte så bra eftersom Malmö gjorde mål efter 20 sekunder xD Men sen efter deras 1-2 mål fick de hybris och Leksand vann med 5-2. Var en bra match och kul eftersom det blev många mål :)
 
Hej hej :) En kul sak när vi skulle hitta våra platser. Rad 9 check. Jag frågade Louise vilket stolsnummer hon hade. Hon sa nio. Jag bara "Meh... Det har jag också...." Louise: ".... Jaha... Jag kollade på raden..." Haha fail xD Vi skulle alltså ha rad nio, plats nio och tio ;)
 
Uppvärmning
 
Snyggaste ismaskinen :D
 
Innan matchen hissade de upp två tröjor :)
 
 
Storhetstid på 70-talet ^^
 
Syster :D
 
Serievinnarna :D
 
Klacken :)
 
Med bucklan :D
 

Blev inga bilder från själva matchen haha :P
 
Sen vill jag bara säga en sak. Angående The Killers. Anledningen till att det kändes som jordens undergång i torsdags och fredags att jag missade dem beror inte bara på det. Det var antagligen en kombination av att jag missade dem (såklart) plus att jag saknar Marcus hur mycket som helst, dryga hormoner och en massa annat. Inte bara att jag missade dem, som självklart var väldigt, väldigt tråkigt. Sen när Louise kom hem och berättade att hon hållit Brandon Flowers hand blev det ju inte direkt bättre... Men i lördags pratade vi massa om konserten och när Louise efter min fråga sa att de inte spelade Here with me kändes det lite bättre ;) Sen är det ju inte bara att ta ledigt från jobbet hur som helst heller. Speciellt känns det inte så bra när jag precis fått fast liksom... Men, MÅSTE se dem innan jag dör...!!!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Klart att du/vi ser dem innan du/vi dör. Och sakna mig bara med måtta, det får inte gå överstyr. Dock bara 8 dagar kvar nu!

2013-03-07 @ 18:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0