Fjällbilder

Jag ska få lite bilder från mamma och pappa från fjällsemestern eftersom min kamera pajade. Har inte tagit tag i det än, men kan visa mina bilder så länge :)
 
Kväll genom stugfönstret
 
Morgonen efter. Det hade snöat tidigt på morgonen.
 
Samma morgon
 
Kväll
 
Baksidan på stugan
 
 
 
Våran lilla stuga :)
 
Hehe
 
Fikautsikt när jag, mamma och pappa var ute och åkte skidor
 
 
Uppe vid våffelstugan Samevistet
 
Mor och far
 
Soooool
 
Generöst med sylt!!
 
Dags att hugga in!
 
Ganska mycket folk...
 
Härifrån bilder tagna med lilla kameran. Jag och Louise medan mamma köper liftkort första dagen. Ja, jag har dubbla glasögon, skitsnyggt ju! ;)
 
På toppen. Sånfjället långt där borta.
 
Jag. Och mamma och Louise ;)
 
Fikapaus. Där var det riktigt varmt i solen.
 
Blev visst suddigt...
 
 
 
På afterski :)
 
Dag 2
 
Haha, snyggt :P
 
Paus vid toppstugan på Hovde
 
Dags att åka vidare!
 
Lite brant :D
 
Hovde
 
 
Jag och mamma och pappa :)
 
Sista bilden med denna kamera blev ju bra...

Kommentarer
Postat av: mor

Mysiga och härliga bilder som vanligt. Du i västbacken med Sånfjället bakom har jag sett förrut men då har du haft andra kläder på dig.

Suddig bild redan vid 11.00 tiden på morgonen, vad gjorde du på natten?

2013-03-28 @ 07:15:36
Postat av: Marcus

Ser härligt ut! Dock längesedan jag var en skidmänniska och svischade utför och nerför backarna. Brukade bli Lindvallen, Sälen, om sportloven. Nu får jag köldskador och skoskav... eller pjäxskav... av blotta tanken. :p

2013-03-28 @ 16:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0