Lite random sådär

Känner mig kass på att blogga nuförtiden. Vill göra det oftare men orkar liksom inte när jag kommer hem från jobbet. Är helt slut då!
 
Nyss kollade jag på På spåret från i fredags. Jepp. Fredagskänslor får man ju, haha. Drygt att det bara är torsdag. Längtar till helgen. Men måste orka upp en dag till, hur nu det ska gå till. Var seriöst död imorse...
 
Igår köpte jag och Louise hockeybiljetter, vilket var min present till henne när hon fyllde år. Att vi skulle gå på Leksandsmatch tillsammans. Det blir Leksand-Malmö den 2:a mars på Tegera Arena! :)
 
I helgen fick jag lite bilder från Lisa från nyår. Kan väl bjuda på några :)
 
 
 
 
 
 
 
Djupt koncentrerad haha

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ärdet mig du sms'ar på sista bilden? Mvh, Lilla Ego (fy skäms). ;-)

2013-01-25 @ 00:02:39
Postat av: mor

Så är det att jobba, välkommen in i i gänget

2013-01-25 @ 17:46:37
Postat av: Malin

Mamma: Jao.
Marcus: Antar det ;)

2013-01-26 @ 16:38:00
URL: http://malintuveson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0