Skåneland

En vecka sen jag skrev senast. Sen dess har jag jobbat, varit i Skåne och jobbat. Typ. Tränat lite har jag också hunnit med. 
 
Skåne var lika bra som vanligt. Snöade när jag kom ner på fredag kväll, var rätt najs ;) På lördagen var det strålande sol, så fint, kändes som vår. Hade inte med mig kameran och mobilen laddades så några bilder från den soliga promenaden blev det tyvärr inte. Förutom promenad så såg vi bland annat på Coldplay-dvdn. Andra gången på en vecka för min del ;) Men det gjorde ingenting, för den är asöm! Sen spelade vi Yatzy också, som vanligt ;)
 
Vi köpte en blomma till krukan (som var en julklapp från mig) :)
 
Pannkakssmet :D
 
Sooool
 
Underbart väder :D
 
Mat!
 
Tjusigt
 
Tåg hem, innan det kom jättemycket folk :O
 
Mjölbyyy
 
Marcus, jag saknar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Marcus

Malin, jag saknar dig också! ♥

2013-02-08 @ 19:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0