Sommar 2013 - Skåne & Västkusten

Eftersom vinter och snö inte verkar vilja infinna sig och skidåkning därmed är omöjlig, kan man lika gärna drömma sig tillbaka till sommaren. Kom då på att jag, återigen, kommit av mig i semesterförljetongen.Men nu, äntligen, kommer fortsättningen på min semester 2013!
 
Vid Hovdala Slott, utanför Hässleholm
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skummeslövsstrand, Västkusten
 
 
Halmstad
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Båstad
 
 
 
 
 
Hovs Hallar
 
Lille älsklingen :P
 
 
 
 
 
 
 
Ett riktigt åskoväder på väg in en kväll
 
 
 
Huset som liksom bara förstör......
 
Laholm
 
 
 
 
Melker :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Melkeeeeeeer! :D

"Huset som liksom bara förstör". Haha, ja, jag fattar inte varför de byggde det. Dels tog det en evighet för dem och dels har de redan hunnit köpa något i Danmark under tiden. Stabilt.

2013-12-27 @ 19:15:09
Postat av: Marcus

Jag glömde det viktigaste: Helvete vad fult huset är. Svart med nästan panoramafönster. Grattis, lär bli 107 grader därinne om sommaren.

2013-12-27 @ 19:16:01
Postat av: mor

tjuusuga bilder som vanligt. :)

2014-01-02 @ 13:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0