Hemma igen och slut på semestern

Ja, i fredags började jag jobba igen. Chefen ringde under förra veckan och undrade om jag kunde jobba någon dag den veckan för de hade lite körigt. Så då gjorde jag det. 
 
Idag har jag jobbat undan en del, så mitt skrivbord är väl relativt rensat nu. Känns skönt, även om det är en hel del kvar.
 
Idag har jag även fixat ledigt till en helg i mitten/slutet av september då det bär av till Skåne och förmodligen en sväng till Västkusten :) Ska kolla på biljetter strax! :) Har även bokat klipp- och slingtid idag, mitten på september. Yeayy!
 
Sedan är det ju sista helgen i september vi åker till Portugal med jobbet!
 
En sak till har jag att se fram emot, nämligen invigningen av Tele2 Arena med bland annat Kent. Igår var det ett år sedan jag såg dem senast, Malmö med Marcus.
 
Pildammsparken i Malmö, 11 augusti 2012
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Västkusten är Bästkusten! :)

2013-08-14 @ 18:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0