Tisdag

Gud vad trött jag varit idag. Men så var jag ju vaken sent igår också. Får väl skylla mig själv :) Eftersom jag var trött gick det lite segt på praktiken. Blev inte bättre av att det regnade utanför fönstret heller... Sen är ju tisdagar allmänt sega.
 
Sen jag kom hem för en timme sen har jag sökt jobb, betalat räkning och lite andra såna där tråkiga saker som man måste göra ibland. 
 
Idag hade jag mina höststövlar för första gången den här säsongen. Nu kommer jag väl bo i dem tills det blir snö ^^ Eller längre än så till och med. Tror jag ska spraya dem med sån där skoskyddsgrejspray nu, det har jag icke gjort än i år.
 
Ikväll ska jag bara slappa och kanske ta en promenad. Det är jag värd! ;)
 
Favvo. Något mer slitna nu, fyra år senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0