Tisdag

Har varit en rätt bra dag, trots att den började med kaos här hemma imorse. Stackars lilla farmor ramlade och bröt armen imorse, hon som skulle till Mallorca med PRO idag :( På praktiken fick alla massage och det var najs. När jag kom hem hade jag fått brev från min älskling igen :) Sen var jag och mamma och tränade BodyCombat. Gick bättre än förväntat. Skönt att slåss lite ;)
 
Nu ska jag lyssna på bästa Kent ett tag, sen ska jag ringa Marcus! ♥
 
Bästa! Haha, jag har visst 1491 bilder på Kent sparade på min dator. + de som jag själv tagit. Jösses :O

Kommentarer
Postat av: Marcus

Först The Killers och nu Muse. Får se vad det blir nästa gång. :p

2012-09-25 @ 20:28:38
Postat av: Anonym

HAHAHAHA, det första jag kollade hemkommen från jobbet och du hade PRECIS postat inlägget. Läzkigt! :O

2012-09-25 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0