Måndag

Igår kväll var jag vaken till klockan tolv. Gissa vem som var död imorse halv sju när klockan ringde xD På onsdag har jag fått ett pass på Coop från klockan 06 till 10. Tidig morgon blir det då, sen praktik efter det. Heja mig ^^
 
Idag var det så himla varmt på kontoret. Jag satt i t-shirt och tyckte ändå att det var varmt. Och då är det varmt an jag säga ;) Igår satte vi på värmen hemma första gången den här hösten. Var iskallt inne igår morse och det var frost på natten tror jag.
 
Jag har förresten hittat mina stövlar! De stod uppe på skåpen i tvättstugan :P När jag kom hem idag har jag även testat glasögon. Tror nästan jag har bestämt mig :)
 
Känns inte som att det här är så himla intressant inlägg, men jag ville skriva lite :P Kan lägga in en random bild så blir det lite roligare i alla fall :P
 
Snart mat i alla fall och sen träning ikväll!
 
Karlstad, februari 2011

Kommentarer
Postat av: Marcus

Då ska du t.o.m. upp tidigare än vad jag ska på onsdag, jag ställer nog klockan på 5.40. Om jag inte vaknar tidigare. Å andra sidan, kl 06, då du börjar på Coop, har jag redan varit på mitt arbete i 15 h och har fortfarande 3 h kvar, hihi. :(

2012-09-10 @ 21:22:13
Postat av: mor

Längtar du redan efter snön?

2012-09-11 @ 18:47:54
Postat av: Malin

Nej inte riktigt. Tror jag.

2012-09-12 @ 16:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0