Ingen träning

Det blev ingen träning idag. Det var fullt när jag och mamma kom dit. Vi hade inte skrivit upp oss och tydligen var det många som ville gå idag. Men vi står uppskrivna till nästa vecka i alla fall. Det har inte varit så mycket folk den senaste tiden så det har inte behövts att skriva upp sig. Men nu är det väl höst och dessutom nytt pass... Vi tog en powerwalk istället. Var rätt najs det med! Och så går vi imorgon på BodyCombat. Hur ska det gå?! Haha x)
 
När vi kom hem hann jag även med och se lite på Vetenskapens Värld. Jag har tänkt på det förut och nu gjorde jag det igen. Vad coolt det skulle vara att vara arkeolog!
 
Nu fika och sen sova!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Sova? Det var ju Skånederby i fotboll med start 20:45. HIF-MFF. Då sovs det icke! Bakläxa! Men snart, eftersom det är slut nu, haha. :p

2012-09-24 @ 23:07:55
Postat av: Malin

Även om jag hade kollat på det hade jag somnat, det vet du ;)

2012-09-25 @ 15:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0