Godnatt, finaste

Häromdagen läste jag ut en fantastisk bok. Godnatt, finaste
 
"Nova Kumalisi hade gått med på att föda ett barn åt Mal och Stephanie Wacken, men halvvägs genom graviditeten ändrade sig paret och lämnade Nova i sticket, gravid, rädd och ensam. 

Stephanie var överlycklig vid tanken på att bli mamma - ända tills hon hittade ett sms från Mal till Nova med texten: "Godnatt, finaste." Livrädd att förlora sin man till hans närmaste vän bad Stephanie honom att kapa alla band till Nova och hennes ofödda barn. 
När Novas som Leo åtta år senare hamnar i koma efter en olycka möts de alla igen och gamla hemligheter kommer upp till ytan. 

Godnatt, finaste är en berättelse om kärlek, vänskap och svek. Och om möjligheten att börja om på nytt."
 

Kristin Hannah-känsla (favoritförfattare för min del) och gråtvarning. Och mycket bra som sagt.
 
 
Dorothy Koomson har även skrivit Min bästa väns dotter, mycket bra den med.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Godnatt finaste! Eh, jaha, du tänkte på boken. Jag tänkte på dig. Hihi. ;-)

2012-09-06 @ 22:11:59
Postat av: Malin

Jag kanske tänkte på dig också! Hihi :)

2012-09-08 @ 16:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0