Snööö

Igår snöade det. Hela förmiddagen! På morgonen gick jag till jobbet. Det var så mysigt, med snön som föll. Jag såg ut som en snögubbe när jag kom fram, hehe. När jag gick blev jag att längta tillbaka lite till skolan också, gymnasiet, när vi gick till skolan varje dag. Jag kom även att tänka på när vi var i Säter på Skönvik med skolan. Det var ungefär samma väder då. Snöfall och så. Skillnaden var väl att då var det december.
 
Sen är det ju höstlov den här veckan också. Hade jag varit ledig igår hade jag varit ute och gjort en snögubbe, som barnen som var med i tidningen idag hade gjort, haha.
 
Louise och Lisa, höstlov 2006
 
Jag och Louise, höstlov 2006.
 
Jag hoppas att det blir en snöig vinter. Annars kommer jag bli deprimerad. 
 
När jag gick där igår morse kom jag även på att det är en kort vecka, bara fyra dagar och då fick jag värsta energin, haha. Det var najs.
 
På eftermiddagen var jag och Denise på stan och fikade. Då var det bara slask och blött och regn och grått och kallt. Och så blev det mörkt jättetidigt. Men det var mysigt och fika i alla fall, även om det var iskallt inne på Engel, haha.
 
Idag var jag hos farmor när jag slutat. Efter det blev det träning! Najjjjs. Nu är jag trött, ska lägga mig tidigt ikväll. Måste sova!
 
Pöss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni har vuxit till er lite.... mamma

2012-11-01 @ 18:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0