Mitt i veckan

Seg dag idag. Jag har haft lite ont i halsen (vill inte bli sjuk!!!) och dagen har bara varit allmänt seg, långsam och kall och ja... Men ikväll är det i alla fall Berg flyttar in och det är najs! Och så ska vi äta raggmunk och fläsk till kvällsmat! Nu ska jag lyssna på The Killers och må bättre och bli varm!
 
Lista:
 
Det bästa med att jobba (jämfört med att plugga):
- Man är ledig när man kommer hem
- Man får pengar
 
Det sämsta (som det ser ut nu):
- Jag bli jämt iskall om fingrarna när jag sitter vid datorn. Ska jag börja använda vantar? xD
 
Hej

Kommentarer
Postat av: mor

Torgvantar är bra eller farmors stickade armvärmare.

2012-10-24 @ 21:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0