Det blir aldrig som man tänkt sig

Vilken dag! Den har känts evighetslång! 
 
Imorse skulle jag skjutsa Louise till jobbet innan jag själv började. När jag vände tillbaka var jag med om något som aldrig hänt innan. Det var utryckning vid brandstationen så det var rött i rondellen. Det haf jag aldrig varit med om förut.
 
Jobbet gick segt. På förmiddagen hörde Marcus av sig att hans tåg var försenat med tre timmar. Vilket innebar att han missade båda bytena :( Så istället för att han skulle kommit till Ludvika klockan sex, får jag hämta honom i Fagersta klockan åtta. Men det löser sig, just nu känns det som att vi får vara glada att han ens kommer hit. Tåget var helt inställt ett tag... Det blir aldrig som man tänkt sig, men man får göra det bästa av det. Och som en på jobbet sa, den som väntar på nåt gott... :)
 
När jag kom hem idag har jag dammsugit och duschat och lyckats fixa till mitt hår någorlunda :P Men det  kändes jättekonstigt, fanns liksom ingenting att tvätta, haha! :O
 
Ska snart hämta Louise på jobbet.
 
Bilder på nya frisyren kommer nog nästa vecka, när jag har tid att ladda in bilderna i datorn och ladda upp dem här. Har inte riktigt den tiden just nu!
 
Nu måste jag börja fixa lite med maten. Saffranslax blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0