En helg i Skåne

Som ni kanske vet, har jag varit i Hässleholm hos älskling i helgen. Lite bilder och annat kommer här!
 
 
Väntar på tåg i Mjölby.
 
Svisch, ett tåg far förbi.
 
 
 
Jag hade lånat en fototidning av pappa. Så fick Marcus syn på detta. Kul ^^ "Varje bild blir en ikon" var rubriken...
 
Mycket grejs.
 
 
Maaaaaat
 
Fredagsmys :)
 
 
 
Sen blev det film, Hunger games, den var bra! :)
 
Lördagspromenad.
 
 
Hässleholmsgården (?)
 
 
 
Skoooog.
 
Min kommentar efter att jag tagit bilden "Hela världen lutar".
 
Fiiiint
 
 
(Y)
 
 
Sååå fint alltså!
 
 
 
 
 
Solnedgång
 
På kvällen blev det film igen, Black Swan. Den var också bra.
 
Sen har vi varit i stan (blev inga bilder därifrån för det blev mörkt innan vi kom ut), spelat Yatzy (en omgång slutade att båda fick 233 poäng. Det ni!) och lite annat.
 
Bra helg! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur slutade den tre andra omgångarna av Yatzy? Skämt åsido! Tack för denna helg! <3 P.S. Nalle hälsar! :)

2012-11-04 @ 19:31:22
Postat av: Marcus

Glömde underteckna ovanstående!

2012-11-04 @ 19:31:46
Postat av: mor

Fina bilder igen. Hösten har kommit även dännä nere.

2012-11-06 @ 20:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0