Tjoho

Idag var jag duktig när jag kom hem. Varit ute och sprungit. I skogen. Första gången för i år. Men de har varit med skogsmaskiner och förstört våra fina stigar :'( Och så var det ganska blött fortfarande. Mina fötter var INTE torra när jag kom in igen. Och lite håll fick jag också. Haha positivt.

Idag visade det sig även att han som jobbar på jobbklubben gillar Kent! Vi skulle ha ett litet möte och prata om mitt CV. Jag hade min Kenttröja på mig och det blev prat både om Kent och CV ^^ Och natten till igår drömde jag att jag och Louise var på konsert! Så himla bra! Haha. 15 dagar kvar...!!!!!

Sen funderar jag på det här med kamera... Jag vill ju ta bilder för att komma ihåg och så vidare. Men samtidigt vill jag inte hålla på och ta massa bilder och förstöra upplevelsen eller vad man ska säga... Blir nog så att jag tar min lilla digitalkamera och tar ett par bilder i början som jag gjorde en gång förut ^^

Haha, tycker den här bilden är lite rolig:


Kommentarer
Postat av: mor

bra bild, låt kameran vara och njut istället, det kommer iaf läggas upp massa bilder och klipp som du kan ta del av. kram mor

2012-05-18 @ 19:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0