Örebro

I lördags var jag och Louise till Örebro. Vi tog tåget (hade fått nån gratisbiljett från Tågkompaniet och Tåg i Bergslagen) och tog en liten shoppingrunda. Jag provade massa saker, men det var alltid något som var fel, haha. Så jag köpte inget. Men en trevlig dag var det! :D Och massor med bilder tog jag! (Tror Louise blev trött på mig efter ett tag, haha.)












Jag fick en ballong av någon som gjorde reklam för nån festival. Jag ville inte ha den och gav den till Louise. Hon ville inte heller ha den som satte den där :D






































Väldigt fin stad det där. Och jag tror jag har en crush på körsbärsblom just nu ;)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Nice!

Så asöm!

2012-05-14 @ 21:46:47
Postat av: mor

fina bilder som vanligt :)

2012-05-18 @ 18:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0