Loreen!

Ingen dator på sen i torsdags. Har varit rätt skönt. Bara varit ute och njutit av sommaren! :)

I går kväll var jag och Louise hemma hos Lisa och kollade på ESC med henne och hennes mamma. Lite rosévin, jordgubbar och glass. Och Loreen vann!!!! (Om nu någon skulle ha missat det, haha.) Hur många gånger har vi inte suttit där i soffan och hoppast på att Sverige ska vinna? Varenda år. Sen 2000. Vi har ju vunnit två gånger under min livstid, men igår var första gången jag var med om det, eller vad man ska säga. 1991 var jag inte ens ett år och 1999 kollade vi inte. Och hon var hundra gånger bättre igår än i torsdags. Loreen alltså.


Idag har jag och Louise varit på stranden i Hagge. Inget bad för min del, hehe. Men älskar verkligen det här vädret som varit senaste dagarna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0