Friday

Fikat med Denise och Karro idag på stan. Skojsigt, vi hade inte setts på sjuuukt länge! Vi fikade på BK. Hade varit där på sjuuukt länge! Inte sen gymnasiet, typ. Såg helt annorlunda ut.

Innan vi träffades var jag inne på Åhléns. Jag sa ju att det skulle hända!!!!:


Var kallt på stan idag. Känns inte som att det var igår man satt i solen på balkongen i värmen och läste. Hela förmiddagen låg det snö på marken... Längtar efter varma sommardagar på stan. Äta glass! ;)


Kollat på klipp på Youtube med Kent när jag kom hem. Jocke säger så himla fina saker i det här ♥:



När jag kom hem idag kom jag också på att jag skulle beställa klipptid när jag var på stan. Men jag kanske ska bestämma mig för hur jag vill klippa först. Jag har ingen aning :/ Bara att jag vill ha bort allt det slitna...

Sen är jag sugen på att köpa nya glasögon också. Har ändå haft mina i tre och ett halvt år. Borde göra synundersökning snart också, två år sen sist. Kanske ska kosta på mig det om jag får något jobb i sommar, en liten höstpresent ;)

Nu får det räcka med skivande för stunden. Bilder från förra helgen kommer senare ikväll. Det blir ett lååångt inlägg det :P

(PS. Jag har namnsdag idag, har alla utom mamma och farmor glömt? :O :( Haha. Inte för att jag bryr mig egentligen, men... ;))

Kommentarer
Postat av: Marcus

Grattis på namnsdagen!

Står Monika / Mona i min kalender.

2012-05-04 @ 22:54:44
Postat av: Malin

Monica ska det vara, efter mormor :)

2012-05-04 @ 22:57:20
URL: http://malintuveson.blogg.se/
Postat av: Marcus

Ah, då är jag ursäktad. Har bara koll på ett av dina namn. Nu två. ^^

Nåväl, nu zzzzomnar jag snart! ;)

2012-05-04 @ 23:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0