Skräckmorgon

Hade ingen vidare bra morgon idag. Igår kväll kunde jag inte somna, somnade kanske halv ett eller nåt. Det gjorde att jag var jättetrött när jag vaknade och orkade inte gå upp. Gick väl upp till slut, kanske tio minuter efter att jag hade tänkt göra det. När jag kommit upp kollade jag ut genom fönstret och får se världens snöoväder! Sent igår kvälll hade Louise fått jobberbjudande, vilket betydde att hon var tvungen att ha bilen så jag skulle få gå. Verkligen bästa dagen för promenad idag... Blev cirka fem minuter sen hemifrån eftersom jag legat kvar i sängen för länge. Fick pusla genom snön och medans det fortfarande snöade massor. Det var livsfarligt att gå eftersom det var glashal is under snön på vissa ställen. Men eftersom jag var sen var jag tvungen att gå fort ändå haha. När jag väl kom fram var jag helt genomsvettig (var tvungen att ta av mig t-shirten jag hade under jobbarkläderna och skjortan var inte helt torr den heller :O) och såg ut som en snögubbe. Sen hade jag lite ont i ryggen för min väska var rätt tung av matdosa och extra skor (var tvungen att ha vinterskorna när jag gick, men vill inte jobba i dem). Jösses vilken morgon! Men resten av dagen blev bra i alla fall och snart kommer Lisa hit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0