Lekomberg/Silvergruvan

Idag var vi till Lekomberg. Därifrån gick vi till Silvergruvan, en promenad på cirka 4 km. Väl där njöt vi i solen och grillade korv innan vi promenerade tillbaka igen. Underbart!

(När jag laddat in bilderna i datorn upptäckte jag att när jag hade kameran inställd på ett visst läge så hade jag fel vitbalans, så de bilderna är det kasst ljus, smart att upptäcka det när man kommer hem liksom :( Men tog i alla fall bilder i andra lägen också, tur det, haha.)

Lekomberg

Väsman :)

Syster






Ett träd hade rasat över vägen :O



Gruvhål finns det gott om, lite här och där. Tur att de är inhägnade...


















Silvergruvan har sett sina glansdagar. Bara ruiner kvar :P


















Rösjön



Hej sol ;)






Mor. När jag och mamma var ute på isen hördes plötsligt ett stort brak under oss. Det var läskigt :O











Så många bilder jag hann ta innan kamerabatteriet dog :P

Dagens coolaste: Såg en tjäder :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0