Godmorgon!

Här sitter jag en fredagsmorgon. Var tvungen att kolla mejlen nu på morgonen, men hade ändå inte fått det jag väntar på, så kan jag ju passa på att skriva här också. Snart dags för åtta timmars jobb och sen blir det helg. Längtar till ikväll, tacopaj och spelkväll med syster :) Lite synd bara att Kent inte spelar i Skavlan ikväll. Hade varit awesome ju! (Men lika bra att de dissade när det blev som det blev!) Jaja, den som väntar på nåt gott... Nu måste jag packa ner min matdosa och sen cykla iväg!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Klippet kanske kommer ändå i kväll. Omslagen och låttexten är här, bara själva låten som fattas ju! Nåväl, långt om länge blir det väl en liten promenad till och ICA nu.



Snubben i skivaffären här i stan har förresten lovat att lägga undan singeln som både cd och vinyl på onsdag, antar att han får göra samma sak med albumet (cd + vinyl). Jag pallar inte boka på nätet och hålla på. ^^

2012-03-23 @ 18:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0