Dagen

Jag har varit så himla trött den här veckan! Antagligen tidsomställningen, men synd att det inte är fredag idag. Måste orka upp en morgon till...

Idag på eftermiddagen gick köttkylen på Coop sönder. Inte så himla kul. Vi fick plocka ut allt till lagret och en kille kom och lagade kylen. Vi passade på att göra rent allt när den ändå var urplockad. Mysigt värre..... När jag kom hem åt jag mat och sen la jag mig på soffan och läste lite. Sen har jag stukit tvätt. Nyss sökt ett par jobb och kollat lite snabbt på en utbildning. En jag kollade på redan 2009 men som jag inte sökte eftersom den är i Luleå. Så himla långt bort ju. Får se om jag kanske söker nu. Vet inte om jag vill flytta så långt... 884,4 km enligt Eniro. Det som är bra är att den utbildninge är rätt så kort, "bara" två år. Har ett par veckor till att bestämma mig på. 15 april...

Nu ska jag lyssna på 999 tror jag.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Man kan ju alltid söka, och sen tacka nej :)

2012-03-29 @ 20:19:14
Postat av: Marcus

Började bra. Lu...nd...leå! :p

2012-03-29 @ 21:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0