Sommarlista!

Känner för att göra en lista. Hittade den här som jag skrev för två år sen.

1. Ditt favoritställe på sommaren?
En strand tror jag.

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
På dagen blir det stranden med vänner, äter jordgubbar, badar, lyssnar på musik och så. På kvällen blir det grillning och mys på balkongen :)

3. Vad lägger du helst på grillen?
Hmm, nån god köttbit med nån god marinad. Och tomater, jag älskar grillade tomater!

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Jag ska jobba, gå på Peace & Love, åka till Skåne, se Kent, kolla på OS, hänga på stranden, läsa massor med böcker! :)

5. Dina bästa sommarfärger?
Korallrött är fint. Och rosa. Vitt! Turkost är också fint på sommaren.

6. Nämn några saker som du tycker är typiskt svenskt på sommaren.
Grilla, midsommar, bada i sjön, myggor och regn. Haha.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
Svår fråga! Minns så himla mycket. Mest resor och födelsedagar :)

8. Havet, sjön eller poolen?
Sjön! Jag älskar havet också.

9. Vad väljer du helst i glassbaren?
Jordgubb-, hallon-, choklad- eller daimsmak. (Eller en glasspinne! ;))

10. Vart går din drömsemester?
Hmm, Island, Italien, USA eller Vietnam tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0