Lite random saker

Igår satt jag och Louise och spelade spel typ hela dagen. Memory, kinaschack, vändtia, svarta maja. Och yatzy x100 typ. Men det var kul. För jag vann nästan allt ;D

På eftermiddagen var jag och mamma ute och gick i skogen. Var så fint! :) När vi kom in på kvällen satt vi och kollade på gamla bilder från när mamma var liten! Skoooj! Och hon ser ju inte aaaaalls ut precis som jag ;)

På kvällen "råkade" det bli telefon till halv ett. Var typ död imorse ^^ Och imorgon måste jag gå upp extra tidigt. Ska åka med Louise (som fick jobbpass imorgon) som börjar åtta + att jag måste hinna duscha och så... Ska äta lunch på China Town med mamma och pappa när jag slutar och sen direkt upp till skolan. Öööööö......

Idag fick vi sluta rätt så tidigt. Det var najs. När jag kom hem gick jag ut och fotade lite i trädgården. Det var tur för då såg jag att batteriet behöver laddas till imorgon för det var nästan slut. Hade nog inte tänkt på det annars... Så smart är jag liksom x) Men nu är det laddat och klart! Sen berättade Louise att Muse kommer till Sverige i december!!!!!!!!!! Kommer nog inte ha råd :( Två kentkonserter och så Coldplay... Och så har jag lovat Louise att vi ska åka till Medelhavet (Italien, har varit där vart tredje år 03, 06 och 09, kan inte bryta trenden ju, haha) i höst... Men har ju sett dem en gång i alla fall. På Wembley till och med. Det var ju STORT! :D Men får jag jobb och det fortfarande finns biljetter kvar då, så... :) Biljetterna släpps nästa torsdag (14/6) klockan 9.00 om någon ville veta. Sen blev det lite mer yatzy, haha ^^

För en vecka sen var jag och Louise i kentkön! Jösses!

Har inget mer att skriva nu, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0