Lista

Hittade en till lista. Kan inte låta bli. Det är kul att fylla i och jag har inget annat att göra :P

Du heter: Malin


Smeknamn:
Inget. Eller en del kallar mig för annat än mitt namn ^^


Låt som när du är ledsen söjer till:
"Chans" eller "M"...


Beroende av:
Vänner, musik, kramar, choklad...


Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt hår.


Hur imponerar man på dig?
Man är sig själv!


Brukar du skratta för dig själv?
Det har hänt men oftast ler jag bara, ibland mer, ibland mindre :P


Vad står det i ditt senaste inkomna sms?
Att jag och Denise ska träffas på stan klockan 4 på onsdag.


Var bor du?
Ludvika


Trivs du där?
Jadå


Hur svarar du i mobilen?
Beror på vem som ringer.


Vem ringde du senast?
Marcus


Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
Lite allt möjligt :P


Antal timmar sömn inatt:
Sju typ.


Sov du ensam?
Ja


Brukar du komma i tid?
Alltid


Hur känner du dig nu?
Längtig och ensam...


Vanligaste färg på dina kläder:
Det är nog svart.


Vad tycker du om fötter?
Har ingen särskild åsikt om det.


Vad saknar du?
M. Sol och värme.


Har du träffat någon från internet i verkliga livet?
Nej, men snart.


Hade du en bra kväll igår?
Jadå, den var helt okej.


Favoritdryck på morgonen?
Mjölk!


När brukar du oftast gå och lägga dig?
Runt 23.


Är du blyg?
Ja.


Sysslar du med någon idrott?
Nej, men jag tränar step :D


Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Inte kärlek, men attraktion, typ.


Vad skulle du göra om du vore tjej/kille för en dag?
Jag skulle nog fundera över hur jag tänker...


Är du nöjd med ditt liv?
För det mesta, ja.


Är du bortskämd?
Hm, ja, jag är nog det... :P


Vad gör du imorgon?
Söker jobb och har fredagsmys!


Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja <3


Vad är det finaste du fått?
Klyschigt, men... livet.


En speciell dag du minns:
Oj. Alla kentdagar. Studenten, resor.


Samlar du på något?
Nej.


När grät du senast?
Det vet jag faktiskt inte.


Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Resa, spara


Vill du gifta dig?
Ja


Vill du ha barn?
Ja


Är du musikalisk?
Folk brukar ju säga att jag kan sjunga, jag håller med ibland. Spelade fiol förut. Och jag älskar musik!


Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten


Bor dina föräldrar tillsammans?
Japp


Har du någon gång gråtit dig till sömns?
För många gånger...


Biter du på naglarna?
Önskar jag kunde svara nej på den frågan...



Jag är så himla seriös jämt på bild! :)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Så fort jag läser Ludvika så ekar det fonetiskt [Ludd-vijka] i mitt huvud.



P.S. Och det med Ludvikadialekt, INTE finska (som du hävdar) :p

2012-06-14 @ 19:03:23
Postat av: mor

Uuuuuet uuuuuttalas med rejält uuuuunderbett

2012-06-15 @ 20:52:13
Postat av: Malin

Mamma: Hahahahahahahaha xD

2012-06-16 @ 16:26:16
URL: http://malintuveson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0