Klippning och biltvätt

På torsdag ska jag klippa mig. Ska bli skönt att blir av med allt slitet! Men det dåliga är att jag inte kommer kunna ha det uppsatt längre, som jag gillar. Men med tanke på hur slitet håret är så måste jag ha det kort. Fast gillar det också, så det är bra. Men jag har fortfarande inte bestämt mig hur jag vill ha det. Det får visa sig på torsdag ^^ Lovar att visa före- och efterbilder sen :)

Nu tror jag att jag ska gå ut och tvätta bilen. Det har behövts jättelänge, men inte blivit av. Jag och Louise (som kör bilen mest nuförtiden) har väl inte orkat, haft lust eller nåt annat. Får väl ta tag i det nu, bilen mår nog inte så bra ^^ Och bäst att passa på när det inte är sol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0