Det här med festival och väder...

Peace & Love lyckas alltid (nåja, nästan alltid) pricka in sommarens finste vecka. Det är alltid fint väder. Det verkar dock som att den trenden bryts i år... Men kommer såklart bli awesome ändå! :) Fast jag tycker synd om alla campare. Det ska regna hela natten och ända till klockan 17 imorgon.... Och har regnat hela dagen idag. Allt är säkert genomblött för längesen. Frysa konstant i en vecka :/ Tur att jag har nära hem och slipper!
 
Jag minns 2009, jag var inte där, men minns ändå.
Peace & Love-veckan: Sol och 30 grader
Veckan efter: Så mycket regn att det blev översvämmning. Jag, Louise och Lisa hade tur och var på Gotland då, hehe.
 
När vi kommit hem var jag och Louise på turné i Ludvika...
 
Hagge
 
Väsman + Ludvikaforsen. Herregud alltså!
 
Ludvikaforsen...
 
Håksberg.........
 
Håksberg

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jösses!
Inte najs, typ!
Inte asöm, typ!
För att missbruka dina ord. Typ. ^^

2012-06-25 @ 22:17:23
Postat av: Marcus

Började ju illa med åska och elände redan dag ett. Något roligare då att få säga Grattis dagen till ära! :)

2012-06-26 @ 20:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0