Helgen

I lördags jobbade jag hela dagen. Jag är glad att jag gick upp en timme tidigare än jag hade behövt egentligen, då hann jag sitta ute på altanen i solen och läsa lite. Sen jobbade jag från 11 till stängning och Marcus hälsade mig välkommen till klubben för de som jobbar långa helgpass, haha. 
 
Igår var jag ledig. På förmiddagen var det soligt och då satt jag ute på altanen igen och läste. Sen blev det lite mulet och jag och Louise satt inne och spelade spel. Vi spelade blandannat När & Fjärran, som vi inte spelat på år och dar, det var kul :) På eftermiddagen var vi hela familjen och gick en natur- och kulturstig i Våghalsen och Finnäset. Det var trevligt, med fika och så. Och jag testade mina nya vandrarkängor! Jag ska visa lite bilder därifrån, måste bara ladda över dem till datorn först ^^
 
Senare ikväll blir det fyra timmars jobb, lite lagom så där, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0