Hässleholm

Som jag skrev igår så hade jag en väldigt bra helg i Skåne. 
 
Resan ner gick bra men var seg. När jag satt på stationen och väntade på att Marcus skulle sluta jobbet var jag så nervös att jag trodde jag skulle dö, haha. Men det gick bra :) Vi var och handlade och jag åt nån macka och sen kollade vi på nåt program om delfiner innan sovdags. Åh, de var så söta! En av dem fick en unge, typ sötaste jag sett!
 
På fredagen var vi in till stan. Åt mat, kollade lite affärer och gick runt lite. Eftermiddagen minns jag inte, men vi satt nog i soffan och lyssnade på Kent eller nåt. Sen blev det kvällspromenad och lite mys när vi kom in :) Klockan ett på natten spelade vi Yatzy. Helt normalt. 
 
Lördagen var det regn. Tog en liten promenad i skogen under varsitt paraply. Inte alls lik skogen här hemma. Jag tror jag såg en enda ensam gran. Resten var lövträd. Men det var fint. Och myggigt :/ Lyssnade lite mer på Kent och spelade lite mer Yatzy och myste, hihi. 
 
 
På söndagen var det soooooligt och varmt. Lite segt att jag skulle åka hem då. Så fort tåget lämnade Skåne försvann solen och det var halvregnigt hela vägen hem... Matchade mitt humör typ, tråkigt att åka hem!
 
Här är lite bilder, alla tagna under fredagen inne i stan!
 
 
 
Festis :D
 
Jodå, lite fötter också...
 
 
Kyrkan
 
 
 
 
 
Jag fick besök på mitt ben.
 
En sned midsommarstång.
 
Random staty.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Fina bilder förresten. Jag fattade inte riktigt grejen med bilden på fötterna, men klart man ställer upp för konsten! :)

Svar: Lid för konsten eller brinn vettu ;)
None None

2012-07-11 @ 21:59:55
Postat av: mor

fötterna var till mamma :)

Det var en näva på bilderna om du inte visste det förstås. Fina hus och natur, men var var alla människorna? Tråkigt med torg utan människor.

Svar: De sprang väl och gömde sig när de hörde min uuuu haha!
None None

2012-07-12 @ 18:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0