Duktig

Hello!

Känner mig duktig. Har suttit och sökt på utbildningar ett par timmar nu. Har hittat flera stycken som verkar intressanta :) Fem stycken står på listan ju nu, hehe. Vill mesta av allt börja på en gång, men ska söka till hösten sen. Saknar skolan lite... (Trodde aldrig jag skulle säga det...!) (Eller egentligen är det kanske inte skolan jag saknar, utan något att göra?)

Har även kollat efter lite jobb, men fanns inte så mycket intressant. Ska fortsätta i eftermiddag, trött på allt nu, haha. Tror jag ska ta och lyssna på lite musik innan lunch nu ♥

Fast gymnasiet saknar jag faktiskt på riktigt... :)
(Översta bilden pluggar vi rättskunskap (hur jag nu kan komma ihåg det :O), nedersta till vänster på väg till naturkunskapen :) och nedersta till höger i bibblan, haha...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0