Tisdag

Att vara väldigt trött och inte kunna somna (och dessutom veta att man ska upp 03.30 på "morgonen") är väldigt frustrerande! Det var antagligen för att tvn var på ute i vardagsrummet och min stängda dörr hjälpte tydligen inte. När tvn stängdes av somnade jag på en gång!

Idag har jag jobbat det sista passet. Det gick bra och för första gången blev vi klara i tid. Till och med innan vi skulle sluta så vi fick städa och sånt tills klockan blev 10. Det var rätt jobbigt att köra hem. Solen stod lågt och vägen var blöt och blänkte så man såg typ ingenting :S

Sen jag kom hem har jag suttit och tecknat på en bild på Håkan :) Ska visa senare! Har även fotat lite grejs ^^ Kan visa det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0