Nyårsafton!

Lite bilder från kvällen igår, som var kanon. Firade ut det gamla och in det nya hos Alexander i Håksberg. Eftersom jag ogillar att fota med blixt är de flesta bilder lite suddiga (kan ju finnas andra orsaker också, haha). Lånade systers kamera, ville inte ta med min stora och min lilla har lagt av :(

Söta Lisa!

Lilla jag. Hur lyx är det inte att vi fick riktig champagne?? Gott var det! :D

Jag och Lisa fick uppdraget att vika servetter. Eftersom vi inte är så bra på det blev det lunchrestaurangsvikningen (jobbigt ord). Sen var vi 10 personer i köket och lagade mat samtidigt. Ganska intressant :P

Folk i köket, maten är nästan klar och alla tittar på när det sista fixas :P

Louise, Adam och Lisa

Sisters ♥

Någon tycker om chips! ;D

Dans! Har många såna här suddiga dansbilder, haha. Får räcka med ett par!

Rebecka och Johanna

Linslusen ;)

Glada och så där :D

Klockan 20.30... :O

I lånad kavaj, lika lång som klänningen :P

Vid tolvslaget gick vi bort till skolan! Råkade visst hålla för blixten :P

Hej hej ;)

Alexander

Jag och syster :)

Kollar klockan. Viktigt, viktigt!!!




Våra fyverkerier ägde alla andras :D I slutet sprutas champagnen, haha ;)

Tack alla inblandade för en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0