Ludvika-Falun-Rättvik-Mora-Ludvika

Nu är jag hemma igen, och jag kan minst sagt säga att jag är trött! Igår morse gick jag upp 03.42 och åkte till Falun. Jobbade från klockan 06.00 till ungefär 10.50. Efter att jag slutat åkte jag in till stan i Falun och gick omkring lite och väntade på att klockan skulle bli halv tolv då jag skulle äta lunch med mamma på hennes jobb.

Tog lite bilder med mobilen, var tvungen för det var så fint :P




Efter att vi hade ätit lunch skulle mamma på kurs. Jag satt utanför i en soffa och läste och försökte låta bli att somna ^^


När klockan var ungefär halv fyra åkte jag mot Rättvik. Det var ganska lätt att hitta till kusinis (hade inte varit där förut), förutom att jag ringde på på fel lägenhet först :P När jag kom dit lagade hon mat till oss. Sen satt vi och kollade på tv en stund. På kvällen skulle hon på kurs uppe på skolan, hon ska ta jägarexamen (coolt). Jag följde med och blev att sakna skolan lite, haha. Sen var vi på kvällsfika på skolan innan vi gick hem och la oss (typ klockan 21 :P).

Idag gick jag upp 04.25 (värsta sovmorgonen ju!!!). När jag kom upp och kollade ut genom fönstret blev jag inte så glad. Snön vräkte ner. Kul körväder liksom!! :S Kom i alla fall fram till Mora i tid. Är glad att jag gick upp med lite marginal... Gick inte köra fortare än 60 typ. Började jobba 06.00 och idag blev vi inte klara förrän klockan var nästan tolv. Körde hem, vilket tog nästan exakt två timmar. När jag kom hem åt jag och Louise lunch och jag är megatrött!!! Ja, så äre!

Svar till Therese: Jag jobbar som inventerare på ÖoB, har en dag kvar nu. Söker mest jobb på Platsbanken :P Hoppas du hittar nåt, och jag med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0