Eftermiddagsplaner

Imorse åkte Louise till sin pöjk i Norrland. Är ensam hemma för första gången på länge, känns lite tomt ^^ Jag har precis ätit lunch och nu ska jag ta en promenad till stan för att hämta bilen som är lämnad där :P Ska bli skönt att komma ut lite... Fast jag har fortfarande inte bestämt mig för vilken väg jag ska ta till stan... Får väl se vart benen tar mig, eller nåt. När jag kommer hem igen om någon timme ska jag sätta mig ner och söka lite jobb. Sen blir det mellanmål och så ska jag titta på "Så nära får ingen gå" tror jag. Har känt för att se den ett tag, längesen nu ;) Sen träning ikväll! Blir nog bra det här.

"'Kent, the famous and beautiful indie band from Sweden', haha, kolla på mig" Hihi, söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0