KENT

Idag när jag satt och åt lunch mellan tolv och ett på praktiken kollade jag mobilen (som alltid). Hade fått ett sms från Marcus tidigare på morgonen/förmiddagen där det stod att Kent släppt fler turnédatum idag på morgonen.

!!!!!!!!

Blev så himla glad, haha. Och gissa om eftermiddagen gick långsamt. Ville bara hem och kolla på dem och så. Så direkt när jag kom hem slog jag på datorn. Under förmiddagen idag hade jag tänkt att jag skulle lägga mig på soffan och läsa när jag kom hem innan maten och sen gå ut och ta en promenad. Blev ändrade planer... Haha ;) Det som lockar mest är Eskilstuna.... Ja... Måste.... Haha. Fredagen 20 juli... Eller Malmö kanske :P Biljetter släpps på torsdag klockan 10.00. Hmmm... Vem vill gå med mig?? ;D

Peace & Love 2010


Annars idag har jag haft praktik. Packat semlor nästan hela dagen. 2000 stycken. Från klockan 10 till klockan halv fyra (inklusive en timmes lunch). Det är visst fettisdagen idag... ;O Jag kommer drömma mardrömmar om semlor inatt :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0