Fredagsmys

Igår när jag kom hem var jag helt slut. Satte mig i mitt rum och slappade och lyssnade på Melissa Horn. Så himla fina texter! Sen blev det mat, laxpaj. Avled typ för att det var så gott! Och så efterrätt, glass med varma hallon. Jättegott det med. Sen poppade jag lite popcorn och sen blev det tv resten av kvällen. Orkade typ inte gå och lägga mig sen, haha.

Idag har jag städat mitt rum vilket var väldigt välbehövligt! Sen blev det skidor på tv. Nu lyssnar jag på finaste Kent (som vanligt, ja).


När du är tunn som luft
Så är du nästan perfekt
Du gör mig lugn när alla ljusen har släckts
Bara en sekund då är jag nästan perfekt
Kom gör mig lugn jag klär i din andedräkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0