Mitt 2012

Det är fortfarande ett par dagar kvar på 2012. Men jag tänkte göra den årliga listan nu. 
 
2012 har varit ett väligt bra år, trots att det var ett år utan sommar... Kent släppte ny skiva (den första jag var med från början, från att ryktena om den kom, tills den släpptes. En plats i solen räknas inte, för den kom så snabbt och oväntat.), träffade Marcus, såg Coldplay live, såg Kent live, gick upp på Städjan som varit en dröm länge och fått jobb. Och mycket mer såklart.
 
1. Gjorde du något i år som du inte gjort förut?
Japp!
 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga.
 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, det tror jag inte.
 

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej.
 

5. Vilka länder besökte du?
Sverige, Norge och Skåne ^^
 

6. Är det något du saknar 2012 som du vill ha 2013?
Sånt finns det väl alltid.
 

7. Vilket datum från 2012 kommer du alltid minnas?
25/4, 30/5, 29/6, 5-8/7, 11/8, 30/8
 

8. Vad var din största framgång 2012?
Att jag vågade åka till Skåne helt ensam. Att jag fått jobb.
 

9. Största misstaget?
Jag kommer seriöst inte på någonting just nu. Måste ha varit ett väldigt bra år helt enkelt!
 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Var sjuk i flera veckor efter regnet på kentkonserten på Peace & Love.
 

11. Bästa köpet?
Konsertbiljetter.
 

12. Vad spenerade du mest pengar på?
Resor som vanligt skulle jag tro.
 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla fyra konserter jag varit på. Lycka!
 

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2012?
Hela Jag är inte rädd för mörkret och Ett år utan sommar ♥
 

15. Var du gladare eller ledsnare än tidigare år?
Gladare :)
 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Lyssnat på musik. Har blivit mindre av det i år, rent allmänt. Inte bra! Sen önksar jag att jag hade hunnit träffa Lisa oftare...
 

17. Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Får väl säga datorn...
 

18. Hur ska du tillbringa julen?
Firade hemma med familjen som vanligt ♥
 

19. Blev du kär under 2012?
Ja :)
 

20. Favorittidning?
Foto.
 

21. Favoritprogram på tv?
Fridlyst kanske.
 

22. Hatar du någon som du inte hatade i början av året?
Nej det tror jag inte!
 

23. Bästa boken du läste i år?
Godnatt, finaste var bra.
 

24. Största musikaliska upptäckten?
Keane.
 

25. Önskade du dig något och fick?
Ja.
 

26. Önskade du dig något och inte fick?
Ja.
 

27. Årets bästa film?
Breakning Dawn part II
 

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Jobbade på Peace & Love har jag för mig.
 

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det säkert.
 

30. Vad fick dig att må bra?
Säger som alla andra år; Vänner, musik och Kent ♥ Och en viss skåning! :D
 
På Städjans topp!

Kommentarer
Postat av: Marcus

<3

2012-12-30 @ 18:48:30
Postat av: Marcus

Fast fråga 7, där står 2011. Inte 2012. :O

2012-12-30 @ 18:49:07
Postat av: Anonym

Skön läsning...

2013-01-03 @ 10:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0