Kyla

Vad härligt det är med kylan som är nu. En helvmeter snö till så är det precis en sån vinter som jag vill ha. Snörik och kall. Jag tog bussen till jobbet imorse, tyckte det var lite väl extremt att gå både dit och hem, haha. Men promenaden hem var väldigt skön faktiskt. Har man tillräckligt med kläder är det skönt att vara ute när det är kallt också! Och så knarrar det så mysigt under skorna när man går :)
 
Fryser inte det minsta, trots -15
 
Igår var jag, mamma och pappa och åkte skidor i Björkås. 5 km blev det. Var skoj :) Trodde jag skulle frysa, speciellt om händerna, men det gjorde jag inte. Annars brukar det inte spela någon roll om det är minus ett eller tjugo, jag fryser om händerna ändå. Men tillräckligt med kläder och ett skidspår som började med uppförsbacke var tydligen vad som krävdes :)
 
Utsikt från mitt rum på jobbet idag. Träden gnistrade, vilket tyvärr inte syns. Såååå fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0