Dan före dan före dan före dopparedan

Nu har jag lite ledighet. Skönt. Klockan ett idag åkte jag och en till och hämtade julmaten på Räfsnäsgården. Sen hade vi jullunch på jobbet med julmusik och skinkmacka! Och massa annat. Det var skoj. Sen hade vi julklappsspel. Man slog en tärning. Fick man en sexa fick man ta ett paket. När alla paket var valda fick man ta av varandra. Jag hade två stycken ett tag, men blev av med ett. Fick i alla fall en fin glasjulkula med ljus i. Den hänger i mitt fönster nu. Jag tycker nog att det var den finaste julklappen, så det var ju extra kul! :)
 
 
Åkte hem med pappa halv fyra. Skönt att sluta tidigt och skratta och ha roligt sista dagen innan jullovet. På eftermiddagen har jag och Louise spelat spel. Greveholm, hehe. Snart mat och sen blir det väl På Spåret och sen lite telefööön! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0