Underbar torsdag

Igår var en helt fantastisk dag! Helt klart högt upp i toppen över de bästa dagarna den här sommaren. Jag, Louise och Lisa gick på stan (jag köpte strumpor och hittade ett par jättesnygga skor som jag vill ha, haha), spelade minigolf, åt lunch på China Town, var på stranden, badade (två gånger!), solade och pratade massor. När vi kom hem satt jag på balkongen en stund, vi åt pannkakor till middag på balkongen och jag, mamma och pappa (Louise jobbade) åkte ut med båten på Väsman i kvällssolen. Senare på kvällen blev det telefon med Marcus. Fler såna dagar! ;)
 
Vi hade inte träffat Lisa sen hon var här och firade min födelsedag i juni, så det var verkligen på tiden att vi sågs! Jag tänkte på förr om somrarna. Vi tog med oss lunch och var hos varandra hela dagarna, varenda dag, hela sommaren. Det var tider det. Och klart att saker ändras, men denna sommar har ju varit extrem, haha. Och saknar när vi var på semester tillsammans. GOTLAND liksom! Galen vecka! :D
 
I alla fall, detta är igår kväll! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ojojoj, "högt upp i toppen"... jag har konkurrens, haha. Även om jag fick vara med på ett hörn även igår. ;)

2012-08-17 @ 22:21:01
Postat av: mor

Skön kväll i solen, förhoppningsvis får vi några till innan gråa november kommer.

2012-08-18 @ 17:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0